Thursday, December 17, 2009

Pengumuman!!

Dengan ini... Riha nak umumkan... ABS family akan mengadakan...

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Keterangan: Ini ialah minggu official ABS untuk beramah mesra dengan semua pelajar SSB dan supaya mereka mengenal ABS dengan lebih dekat.

Tempoh ABS Week ini ialah selama 5 atau 7 hari. Sepanjang minggu tersebut ada ABS Design, di mana pelanggan yang terdiri drpd pelajar2 SSB selain ABS yang paling setia dengan ABS Design akan mendapat hadiah. Selain itu, kita juga akan adakan contest lain sepanjang minggu ABS.

Hadiah: Hadiah akan diberi melalui Gift Me di SSB bagi semua pemenang selepas tamat minggu ABS oleh penganjur pertandingan ataupun sponsor. Jadi, pls hadirkan diri ke mesyuarat ABS ya... Riha akan berbincang dgn Nina utk tetapkan tarikhnya. Shasha sudah sahkan, dia boleh sponsor sedikit hadiah. Riha pula sudah berbajet utk spend 200 merit untuk ABS. Harap ada juga ahli lain yang ingin sponsor.

Antara contest yang akan dijalankan:

- LuckyDraw

-Explorace SSB

-ABS Design

dan banyak lagi! Sesiapa ada cadangan aktiviti, bolehlah bentangkan semasa mesyuarat ABS yang semua orang WAJIB HADIR. Kalau Nina sudah tetapkan tarikh meeting, Riha akan inform di blog ini.

Ahli ABS, TFA dan TCA tidak boleh menyertai sebarang contest yang dibuat, cuma hadiah akan diberikan kepada:

-ahli paling banyak menyumbang merit
-ahli paling banyak attract student utk masuk contest abs
-ada lagi! Nanti kita fikir sama-sama di mesyuarat!

Rajin-rajin juga lawat Butik ABS aka ABS Design dan sumbang jugalah apa-apa; tshirt, sweater or heels utk design ABS. Klik sini untuk lawat!


ABS aktif dan terus maju! Salam 1 ABS,
Riha
Karya Girl The Fancy Angels

No comments: