Wednesday, February 10, 2010

Kami The Little

Salam, Riha di sini!! **Ow, muka ceria tak bole blah.

Kembali aktif, Fancy Angels!


Adakah banner ini cantik? Aku buat guna Photoscape.

Tulisan tak bergerak, masih lagi belum discover nak buat camne.

Ops, terbabas tajuk pulak.

Oke, abaikan. Mari lets get rock semula di SSB, kanak-kanak The Fancy! **Sejak bilakah kami ni kanak-kanak?

Raya Cina ni kita patut hangat2 semula.... yeah! Buat contest banyak2, parti minicute di SSB, bak kata Nina The Leader. Memang Riha ada buat cadangan, dan hadiahnya bukan setakat hadiah SSB, tapi hadiah real life pun ada! **Bergantung kepada berapa grandnya contest dan berapa ramai yang masuk.

Kali ini:

ABS Design sudah dengan jayanya berkubur. No more beibeh. Riha penat nak guna glitterfy, its a very old dengan dah lama punya cara. Guna editor sendiri lah kan. Kita buat macam cadangan Nina ABS,

  • Fashion Designer Contest. Designkan satu clothing yang paling cantik dan kreatif. Tema later, kita kena dapat sepakat semua ahli ABS's Family.
  • Banner Contest. Buat banner untuk ABS (TFA diutamakan, yang lain-lain dilupakan didahulukan. Contest ini mungkin dapat hadiah alam nyata. Taktau lagi hadiah apa nak kasi.
Itu baru apa yang Riha fikir sajalah. Kita tunggu cadangan ahli lain. Nanti Riha akan bincang dengan Nina, Shasha dan Meow. Kita taknak ada ahli yang tak tahu apa-apa. Semua mesti amik part. Meeting WAJIB hadir. Alasan tolong emak kemas rumah tak diterima yaa xD.

Kali ni, ABS pun boleh masuk, pelajar SSB boleh masuk, bukan pelajar SSB pun boleh! Best kan? Kalau bukan pelajar SSB, boleh submit penyertaan ke emel penganjur.

Rasa teruja tak?

Okey, kalau teruja nantikan kami cuti Tahun Baru Cina nanti! Selamat mengenjoykan diri!

Salam Satu ABS,
Riha J =D

No comments: